Banka büyüyen teşkilat yapısını şekillendirmeye, eğitim, araştırma, otomasyon gibi yeni unsurlara kendi yapısını uyarlamaya çalıştı. 1980’li yıllar artık İş Bankası için çok kanallı bankacılığın önem kazandığı yıllar oldu. Yurt dışındaki şube sayısını artıran Banka, müşterilerine daha geniş bir yelpazede ürün sunmaya başladı. 1982 yılında ilk ATM’leri Türkiye ile tanıştıran Banka, Bankamatik adıyla jenerik bir marka yarattı. 1993 yılında “803 kapılı tek şube” haline dönüştü. 2000’li yıllar Genel Merkezini 2000 yılında Ankara’dan İstanbul’a taşıyan Banka, dijitalleşmenin ve teknolojik yeniliklerin müşteri tercih ve davranışlarını, beklentilerini büyük ölçüde değiştirmesiyle birlikte burada ortaya çıkan talep ve ihtiyaçları en hızlı, kolay ve güvenilir şekilde karşılamak, iş modellerinde gerekli dönüşümü yapmak üzere 2015 yılında “Dijital Dönüşüm Programı”nı başlattı. Dijital Dönüşüm Programı ile tüm süreçlerini uçtan uca dijitalleştirerek müşterilerine mümkün olan en iyi deneyimi yaşatmayı, dönüşümün iş yapma şekillerinde beraberinde getirdiği değişimi gerçekleştirmeyi hedefleyen Banka, 2017’de, tarihinin en büyük dijital altyapı dönüşüm projesi olan Atlas Veri Merkezi’ni hayata geçirdi.
Banka büyüyen teşkilat yapısını şekillendirmeye, eğitim, araştırma, otomasyon gibi yeni unsurlara kendi yapısını uyarlamaya çalıştı.
1980’li yıllar artık İş Bankası için çok kanallı bankacılığın önem kazandığı yıllar oldu. Yurt dışındaki şube sayısını artıran Banka, müşterilerine daha geniş bir yelpazede ürün sunmaya başladı.
1982 yılında ilk ATM’leri Türkiye ile tanıştıran Banka, Bankamatik adıyla jenerik bir marka yarattı. 1993 yılında “803 kapılı tek şube” haline dönüştü.
Genel Merkezini 2000 yılında Ankara’dan İstanbul’a taşıyan Banka, dijitalleşmenin ve teknolojik yeniliklerin müşteri tercih ve davranışlarını, beklentilerini büyük ölçüde değiştirmesiyle birlikte burada ortaya çıkan talep ve ihtiyaçları en hızlı, kolay ve güvenilir şekilde karşılamak, iş modellerinde gerekli dönüşümü yapmak üzere 2015 yılında “Dijital Dönüşüm Programı”nı başlattı.
Dijital Dönüşüm Programı ile tüm süreçlerini uçtan uca dijitalleştirerek müşterilerine mümkün olan en iyi deneyimi yaşatmayı, dönüşümün iş yapma şekillerinde beraberinde getirdiği değişimi gerçekleştirmeyi hedefleyen Banka, 2017’de, tarihinin en büyük dijital altyapı dönüşüm projesi olan Atlas Veri Merkezi’ni hayata geçirdi.